Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Les Miserables: Οι "Άθλιοι" ανεβάζουν κι άλλο τις προσδοκίες!

Δείτε το video: Les Miserables Extended first look

Στις νέες εικόνες από τα γυρίσματα που δημοσιεύτηκαν, οι "άθλιοι" τραγουδούν ζωντανά! Ο σκηνοθέτης Tom Hooper αποφάσισε να "ζωντανέψει" το μιούζικαλ, βάζοντας τους ηθοποιούς να τραγουδούν κατά τη διάρκεια των σκηνών, με τη συνοδεία ενός πιάνου! Οι ηθοποιοί δεν έχουν ηχογραφήσει τα τραγούδια, όπως συνηθίζεται στα μιούζικαλ, αλλά τραγουδούν και ηχογραφούν με βάση το συναίσθημα της σκηνής, δίνοντάς τους, όπως οι ίδιοι λένε, την ελευθερία που επιθυμούν. Οι περισσότεροι ηθοποιοί (Hugh Jackman, Anne Hathaway, Amanda Seyfried, Helena Bonham Carter) έχουν δείξει δείγματα στο παρελθόν ότι διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα για ένα τέτοιο ρίσκο! Οι εικόνες από τα γυρίσματα έχουν πολύ ενδιαφέρον! Το "πείραμα" και η καινοτομία αυτή αλλάζει τα δεδομένα και δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερες προσδοκίες για μία από τις πιο συζητημένες ταινίες της χρονιάς! Η ταινία θα βγει στις ελληνικές αίθουσες στις 20 Δεκεμβρίου!












*Πηγές: imdb.com

8 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχει περίπτωση να την χάσω, την περιμένω πως και πως
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θέλω πολύ να τη δω!!!Καλό απόγευμα!:)

      Διαγραφή
  2. καλησπέρα..είχε μέρες να περάσω από δω και ήρθα για μια καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα!Καλησπέρα και σε σένα!!! Χαίρομαι πολύ που πέρασες!:):)

      Διαγραφή
  3. Θα τη περιμένω πως και πως,είχα διαβάσει το βιβλίο στα δεκαπέντε μου και με είχε επηρεάσει αρκετά θυμάμαι.
    Τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω μεγάλες προσδοκίες για αυτή τη μεταφορά και τη μετατροπή της σε μιούζικαλ. Για να δούμε!Καλησπέρα!:)

      Διαγραφή
  4. καλησπέρα
    καλωσόρισες στο μπλογκ μου "δελφινάκι" το πρώτο μου μπλογκάκι
    εύχομαι να τα λέμε και από τα δύο μου μπλογκ
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!Καλώς σε βρήκα! Κι εγώ το εύχομαι!Καλό βράδυ και σε σένα!:)

      Διαγραφή