Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Mansome: Το ντοκιμαντέρ που προκάλεσε αντιδράσεις!

Δείτε το trailer: Mansome




Το ντοκιμαντέρ, αν μπορεί κάποιος να του δώσει αυτόν τον χαρακτηρισμό, είναι μία παρουσίαση της σύγχροονης εικόνας-πρότυπου του άντρα στο δυτικό, κυρίως, πολιτισμό, από την κωμική και σατιρική του πλευρά. Με γνωστά ονόματα να συμμετέχουν, όπως αυτά των Jason Bateman, Judd Apatow, Paul Rudd και Zack Galifianakis, και σε σκηνοθεσία του Morgan Spurlock ("Super size me"), κατάφερε να προκαλέσει πολλές αντιδράσεις και αρνητικά σχόλια πριν ακόμα την προβολή του. Η αισθητική και ο τρόπος παρουσίασης του, κυρίως, προβληματίζει. Άλλοι υποστηρίζουν ότι πρέπει να αντιμετωπιστεί από την σατιρική του πλευρά και μόνο. Τα σχόλια δικά σας...


*Πηγές: imdb.com

6 σχόλια:

  1. TRAGIC...Αυτό έχω μόνο να πω...δλδ θα μοιραζόμαστε τις κρέμες σε λίγο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παν μέτρον άριστον!Εμένα άλλο με προβληματίζει, για τον τρόπο παρουσίασης του θέματος.

      Διαγραφή
  2. metroκατι δε λέγονται αυτοί οι άντρες? Τι να πω...άντε και εις άλλα με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχα!Metrosexual ναι! Είναι λίγο αμήχανο όπως προβάλλεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι ότι οι άντρες ΠΡΕΠΕΙ να προσέχουν κάποια πράγματα στο σώμα τους που αφορούν την υγιεινή τους και, έστω, την ελκυστικότητά τους. Αλλά την στιγμή που θα μου ζητήσει την κρέμα ημέρας μου, έχει ΦΥΓΕΙ μ' ένα πολύ θηλυκό sidekick και ένα direct έξω από το σπίτι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή